FAQs

Υπάρχει φυσικό κατάστημα?

Ο χώρος μας λειτουργεί ως showroom/ pick up point ώστε να μπορεί όποιος ενδιαφέρεται να δει όλη τη συλλογή μας από κοντά, να παραλάβει την παραγγελία του ενώ μπορεί και να κάνει τις αγορές του αν θέλει.

Λόγω αυτού του χαρακτήρα  λειτουργούμε με περιορισμένο ωράριο που αυτή τη στιγμή είναι διαμορφωμένο ως εξής:

Δευτέρα - Πέμπτη : 10:00 - 13:00

Παρασκευή : 10:00 -13:00 & 18:00 -21:00

Σάββατο: 11:00 - 14:00

Με story σε Facebook & Instagram υπάρχει καθημερινή ενημερώση για τυχόν διαφοροποιήσεις αυτού.

Πως μπορώ να παραγγείλω?

Παραγγελία μπορεί να γίνει μέσω του e-shop μας ακολουθώντας τα βήματα και με τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής.  Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιηθεί αφού εξοφληθεί το συνολικό ποσό της αγοράς εκτός της αντικαταβολής.

Μπορώ να παραλάβω εγώ την παραγγελία μου?

Μπορείτε να παραλάβετε από τον χώρο μας Ανδρέα Χανδρινού 26, Κάτω Τούμπα, Θεσσαλονίκη, 2314071172 που λειτουργεί ως showroom και pick up point κατόπιν συνεννόησης για την ημέρα και την ώρα.

Μπορώ να παραγγείλω κάποιο προϊόν από εταιρεία που έχετε στο κατάστημα?

Αν σας ενδιαφέρει κάποιο προϊόν που δεν έχουμε στο κατάστημα εταιρείας που συνεργαζόμαστε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του hello@thinkgift.gr και να σας απαντήσουμε αν υπάρχει η δυνατότητα να το παραγγείλουμε.

Υπάρχει ελάχιστη παραγγελία?

Η ελάχιστη παραγγελία είναι 10€ εξαιρώντας τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής.

Μπορώ να παραγγείλω κάποιο προϊόν σε μεγάλη ποσότητα?

Αν δεν έχουμε διαθέσιμη την ποσότητα που χρειάζεστε επικοινωνήστε μαζί μας και εμείς θα σας ενημερώσουμε αν και πότε θα μπορούσαμε να την έχουμε.

Πως ξέρω εάν το προϊόν που με ενδιαφέρει υπάρχει σε απόθεμα?

Αν το σύστημα σας αφήνει να το βάλετε στο καλάθι σας και να το αγοράσετε, υπάρχει στην αποθήκη μας ετοιμοπαράδοτο.  Υπάρχει όμως πάντα μια μικρή πιθανότητα το προϊόν να έχει λάθος απόθεμα ή να έχει κάποιο ελάττωμα που δεν το είχαμε προσέξει και το καθιστά μη κατάλληλο για αποστολή.  Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας πριν την αποστολή της παραγγελίας, αν έχει ήδη πληρωθεί θα γινει επιστροφή του ποσού με τον τρόπο που έχει γίνει η πληρωμή ή αντικατάστασή του με άλλο προϊόν εφόσον το επιθυμείτε.

Τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιο προϊόν φτάσει χτυπημένο ή σπασμένο?

Δίνουμε μεγάλη σημασία στη συσκευασία των πακέτων μας ώστε να είναι προστατευμένα κατά την μεταφορά τους.  Ωστόσο, όταν αυτά φεύγουν από τα χέρια μας είναι δύσκολο να γνωρίζουμε πόσο καλά τα μεταχειρίζονται.  Σε περίπτωση που λάβετε κάποιο προϊόν χτυπημένο ή σπασμένο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να διευθετήσουμε το πρόβλημα.

Πως θα ξέρω ότι η παραγγελία μου έχει αποσταλεί?

Θα λάβετε ενημερωτικό mail με τον κωδικό της αποστολής και link για να το παρακολουθείτε όταν η παραγγελία σας παραδοθεί στην courier.  Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του hello@thinkgift.gr

Πόσο σύντομα θα στείλετε την παραγγελία μου?

Μόλις επιβεβαιώσουμε την εξόφληση της παραγγελίας, εκτός αν πρόκειται για αντικαταβολή, θα ξεκινήσουμε να την ετοιμάζουμε για αποστολή.  Αυτό τυπικά θα χρειαστεί 1-3 ημέρες και θα λάβετε ενημερωτικό mail όταν η παραγγελία σας παραδοθεί για αποστολή από το κατάστημά μας.  Κατά τις εορταστικές περιόδους το διάστημα αυτό μπορεί να αυξηθεί λόγω φόρτου εργασίας.  Σε κάθε περίπτωση βάζουμε πάντα τα δυνατά  μας ώστε το πακέτο να ετοιμαστεί και να ταξιδέψει όσο το δυνατόν συντομότερα, παρακαλούμε για την κατανόησή σας για τις λίγες φορές που αυτό δεν είναι εφικτό.

Πως μπορώ να ζητήσω τιμολόγιο?

Aν χρειαστεί έκδοση τιμολογίου θα πρέπει αρχικά να επικοινωνήσετε με μήνυμα μαζί μας για να συνεννοηθούμε για τη διαδικασία που θα πρέπει να  ακολουθήσουμε.