Υπάρχει φυσικό κατάστημα?
Ο χώρος μας λειτουργεί ως showroom/ pick up point ώστε να μπορεί όποιος ενδιαφέρεται να δει όλη τη συλλογή μας από κοντά, να παραλάβει την παραγγελία του ενώ μπορεί και να κάνει τις αγορές του αν θέλει.
Λόγω αυτού του χαρακτήρα λειτουργούμε με περιορισμένο ωράριο που αυτή τη στιγμή είναι διαμορφωμένο ως εξής:
Δευτέρα - Πέμπτη : 10:00 - 13:00
Παρασκευή : 10:00 -13:00 & 18:00 -21:00
Σάββατο: 11:00 - 14:00
Με story σε Facebook & Instagram υπάρχει καθημερινή ενημερώση για τυχόν διαφοροποιήσεις αυτού.
Πως μπορώ να παραγγείλω?
Παραγγελία μπορεί να γίνει μέσω του e-shop μας ακολουθώντας τα βήματα και με τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής. Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιηθεί αφού εξοφληθεί το συνολικό ποσό της αγοράς εκτός της αντικαταβολής.
Μπορώ να παραλάβω εγώ την παραγγελία μου?
Μπορείτε να παραλάβετε από τον χώρο μας Ανδρέα Χανδρινού 26, Κάτω Τούμπα, Θεσσαλονίκη, 2314071172 που λειτουργεί ως showroom και pick up point κατόπιν συνεννόησης για την ημέρα και την ώρα.
Μπορώ να παραγγείλω κάποιο προϊόν από εταιρεία που έχετε στο κατάστημα?
Αν σας ενδιαφέρει κάποιο προϊόν που δεν έχουμε στο κατάστημα εταιρείας που συνεργαζόμαστε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του hello@thinkgift.gr και να σας απαντήσουμε αν υπάρχει η δυνατότητα να το παραγγείλουμε.
Υπάρχει ελάχιστη παραγγελία?
Η ελάχιστη παραγγελία είναι 10€ εξαιρώντας τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής.
Μπορώ να παραγγείλω κάποιο προϊόν σε μεγάλη ποσότητα?
Πως ξέρω εάν το προϊόν που με ενδιαφέρει υπάρχει σε απόθεμα?
Τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιο προϊόν φτάσει χτυπημένο ή σπασμένο?
Δίνουμε μεγάλη σημασία στη συσκευασία των πακέτων μας ώστε να είναι προστατευμένα κατά την μεταφορά τους. Ωστόσο, όταν αυτά φεύγουν από τα χέρια μας είναι δύσκολο να γνωρίζουμε πόσο καλά τα μεταχειρίζονται. Σε περίπτωση που λάβετε κάποιο προϊόν χτυπημένο ή σπασμένο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να διευθετήσουμε το πρόβλημα.